·480 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2026 00:00 Bu kitabı ilk kitaptan daha çok sevdim. Aynı şekilde çifti de. Kitabın girişinde yazar sizi kitaptan neler beklemeniz gerektiğine dair bilgilendiriyor, bu yüzden okurken beklenmedik bir şeyle karşılaşmadım. Karanlık romantizm dozunda işlenmiş, ben gayet memnun kaldım. İlk kitaptaki çifti de bu kitapta görmek, onları bir aile olarak okumak güzeldi.