·211 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2026 18:37 Öncelikle hükümetin, propaganda için dili nasıl kullandığını görmek güzel ama buna yeteri kadar yer verilmemiş. Hikaye çok ilgi çekici ama tabi ki derinlemesine incelendiğinde balıklardan söz ettiğini hiç görmedik. Acaba ben mi kaçırdım bu noktayı? Ya da tüm hayatını vegan olarak yaşamış insanlar için neden yeteri kadar bahsedilmemiş. Eksik yönlerden biri de bu.Sayfalar tükendikçe asıl hikayeden sapmalar oldu bi yerden sonra ama bitiş tahmin ettiğim gibi de oldu. Eksik yönleri var ama yine ilgi çekici bir kurguydu.