Bir yol varsa bu dünyadan uzaklara yürümek istiyorum Her nefesim boşa, yaşamıyorum, kendimi uzaktan izliyorum
Duygu ve Düşünce
·1 alıntı·
2 +1'leme
·
106 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şunu da alıntılim sago geldi yine aklıma üzşwğslislw
Telve
Gönderi Sahibi
😂😂 yav hacı