Puan vermedi·317 syf.····Okunma: 26 Nisan 2026 10:12 Okurken zorlandığım ama sonunda iyi ki okuduğum dediğim kitaplardan bir tanesi oldu. Tür olarak bana fazla yabancı ilk başta sanki çok fazla karakter varmış gibi geliyor kim kimdi neydi neredeyim ben derken bir çok defa okuduğum satırları yeniden okumak zorunda kaldım neyde ki sonunda adapte ola bildim.
•
Biz okurlar kitapta sadece Irene ve Francisco’nun yollarının kesişmesi ile başlayan hikayeyi okumuyoruz bu kitap sadece bir aşk anlatısı değil içeriğimde derinliğinde politik baskılar kayıplar zorla unutturulmaya çalışılınan gerçekler arasına aşkı da serpiştirmiş yazar. Kitap bundan dolayı okura dokunuyor hikaye o kadar tanıdık geliyor ki birden kendinizi karakterlerin yanında buluyorsunuz ben zorlansam da okurken keyif aldım sizlerin de yazarla tanışmasını isterim doğrusu