Ömer Seyirhan'ın gerçek olmaması beni o kadar çok üzüyor ki anlatamam. Lore'ye tek eleştirim çıtayı bu denli yükseğe çıkartması olabilir. Tozlu pembe evreni ve karakterleri o kadar gerçekçi ki okurken sırıtmaktan kendimi alamıyorum. Zor yollardan geçtik ama çok şükür kavuşabildik. Ayperi'nin yaşadıklarını ve korkularını ona unutturuşunu, onu iyileştirmeye başlamasını okumak çok dokunaklıydı. Onları çok seviyorum ya, benim için hep çok özel bir yerde kalacaklar. Final kitabına bir an önce kavuşmak istiyorum.