"Derhal evimin önünü terk etmezsen birazdan..." "Yok artık!" "Yoksa o gudubet alt komşum sen miydin?" "Gudubet mi?" Derin bir iç çekti. "Komşu kısmı daha üzücüydü oysaki."
Sayfa 43·Kitabı okudu
·1 alıntı·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.