Akşam üzeri yürüyüşleri, bana her zaman basit hayatın muhteşem günlerinde olduğumu hissettirir. Sevdiğin biri ile yürümenin lezzeti muhakkak vardır fakat bir ben var benden içeri deyip tek başıma yürümeyi de çok seviyorum. Şu an aklımdan, İmam Gazzâlî'nin gökyüzüne bakmanın faydalarını sıraladığı maddeler geçiyor.
Duygu ve Düşünce
·
646 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Esra
Gönderi Sahibi