☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ Sevdiğin birini özlemek dünyadaki en berbat duygudur. ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿ ☆ ✿
Sayfa 147·Kitabı okudu
·
659 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sevdiğin birini özlemek berbatsa, göremeyeceğin birini özlemenin tarifi yok bence 😢 Mekanları cennet olsun 🤲🏻❤️🌸
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
Hayırlı sabahlar mutlu günler canım Rabbim ölüm ayrılığı vermesinde😢 Gerisi bir şekilde çözülür. Amin canım amin🤲🏻✨
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
"Kesinlikle öyle. On katırın çektiği bir odun arabasının altında kalmayı tercih ederim." (Syf:147) Tövbe deeee🤭😅