Merhaba değerli arkadaşlar. Yarın duruşmam var. 21. Yüzyılda düşüncelerimi ifade ettiğim için yargılanıyorum. Düşük bir ihtimal ama işler ters giderse bir süre buralarda olamayacağım. Herkese keyifli okumalar diliyorum.
1000Kitap
·1 alıntı·
179 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz hocam.
Mehmet Baran Baykara
Gönderi Sahibi
ercanscgn. çok teşekkür ederim hocam. Ancak ben şahsıma değil, ülkem adına üzülüyorum.