Onların para kazanmamalarının nedeni...
Borsada oynayan pek çok kişinin "Para kaybetmek istemiyorum," dediğini sık duyarım. Güzel, ama benim ya da başkalarının para kaybetmekten hoşlandığını düşünmelerinin nedeni ne? Onların para kazanmamalarının nedeni para kaybetmeyi göze almamaları. Analiz etmek yerine diğer bir güçlü yatırım aracı olan borsaya gözlerini kapatmışlar. Zengin Baba Yoksul Baba Robert T. Kiyosaki
Finans
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.