Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 22 Mayıs 2026 17:14 Bu kitap, aslında yarım bırakıp "Her şey, ikinci bir şansı hak eder" düşüncesiyle yeniden okuduğum bir kitap oldu. İkinci bir şans verip pişman olmadığım nadir şeylerden biri oldu benim için... Okurken sık sık durup kendi hayatımı, yaptığım seçimleri ve gerçekten ne istediğimi sorguladığım bir kitaptı. Her bir satırı okurken Veronika'nın aslında ölmeyi değil, yaşamayı yeniden keşfetmek istediğini düşündüm. Kitapta beni en çok etkileyen cümlelerden biri de "Olan her şey ruhumda oluyor." cümlesiydi. Bu cümle bana, yaşadığımız her şeyin önce içimizde anlam kazandığını ve hayatı aslında kendi ruhumuzun gözünden gördüğümüzü düşündürdü. Gerçekten olan her şey ruhumuzda oluyor, bazen arka plana attığımız; yok saydığımız şeyler içten içe biz farkında olmasak da ruhumuzda bir yerlerde etki edebiliyor.