Kocasına sevgisini de, teşekkürünü de, cilvesini de göstermek isteyen bunu evinde, baş başayken yapsın. Ona yemek yapacaksa evinde yapsın. Sosyal medya dediğin yer, güzel kardeşim, ulu orta bir alan; özel hayatını buralarda sergilemek sana hiç yakışmıyor. Ondan sonra da kalkıp ‘İnsanlar bana haset ediyor, mutluluğumu çekemiyorlar, bizi bir rahat bırakmadılar’ diye dert yanıyorsun. İyi de, fotoğraflarını ve hayatını millete gösteren sen değil miydin? Malesef evimizin perdesini kapatmaz olduk evin içinde perde diye bir kumaş vardı artık dışardan içerisi görünmesin diye bir çaba yok bizzat çekip yayınlar olduk. Pisikolojik olarak şunu diyebilirim Sürekli paylaşım yapanlar huzurlu ve mutlu oldukları için paylaşım yapmazlar. Mutlu gibi görünmek için yaparlar Bakın biz çok mutluyuz birbirimizi çok seviyoruz yada eşim beni nasılda çok seviyor gördünüz mü gibi
Duygu ve Düşünce
··1 alıntı·
323 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnsanlığın başına gelen en kötü şeylerden biri de sosyal medya...
Duâbekleyen
Gönderi Sahibi
Kesinlikle katılıyorum