Bize tam olarak ne okutuyorlar?
4/10
·384 syf.··
2026 43. kitabı
Merhabaaalarr, Bu kitap üzerine kesinlikle bir inceleme yapmak istedim. Şimdi şurada bir anlaşalım okuduğumuz kitapta olsa erkek karakter kıza hiçbir şekilde istemediği bir şey YAPAMAZ. Şimdi eee dark romance diyebilirsiniz. Arkadaşlar dark romance cidden bu değil. Afedersiniz ama Adamın kızı tecavüz etmesi değil. Kitabımız lisede geçiyor. Elsa okul tarafından zorbalığa uğrayan bir arkadaşımız. Aiden ise baş zorbası. Karakterlerinin hepsinin illa bir travması oluyor. Ve bu travmaların sonucunda yaptıkları sapkınlıklar ve fantezileri var. Kız zorla seviyor olabilir ama bu kitabın ilk sayfalarındaki o yaşanan olayların bir açıklaması değil. Hani bize bunların sanki affı varmış gibi gösteriyorlar. Özellikle ülkecek zaten bu konularda çok hassasız. O yüzden hassasiyetiniz varsa, kesinlikle okumanızı önermiyorum. Ben okurken çok zorlandım. Ve ikinci kitabını iyi ki almamışım diyorum.
Sapkın KralRina Kent · Ren Kitap · 20241,292 okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.