Beni bilenler bilir bilmeyenler şimdi öğrensin
Ben kimim neyim diye bişi varmış ondan yapacağım ama ilk kimden gördüm hatırlamıyom😔☝🏻 Baslayım hemmen. MBTI: INFJ-T (artık kesin her çözdüğümde aynı ae) Burç: Balık🐟 Doğum Günüm: 24 Şubat Ennegram: 4w5 (yine de kendimizi böyle sınırlandırmayalım yane) Seviye:YKS 2026 MİT: Şuan Heosphoros diyelım Winx: Miusa Disney: Mulan Mu little pony: Rainbowdash (testtede öyle çıkmıstı😝) Mevsim: Sonbahar-kış Renk: Mor mavi kahverengi Sevmediğim renk: Sarı, turuncu Hobi: Kitap okumak vsvs klişe şeyler. Çok yönlüyümdür AMA RESİM ÇİZMEK BENİM İÇİN AYRI BİR BOYUT TMM. şimdi bunu hobi olarak ele almak istemezdim ama şuan hobiden öteye geçememekte... Az kaldı resim çizmeyi yakında iş hâline getirmeyi planlamaktayım. Yks meselesi olmasa Pinterest hesabımı büyütecektim orada genel çizdiğim şeyler vs paylaşıyorum para kazansam çok iyi kazanırdım ama Pinterest şartları... Her neyse yakında bunu güzel yerlere getiririm diye umuyorum. Sadece kâğıt üzerinde değil dijital olarakta çizim ve video editler, şarkı mashupları falanda yapıyor"dum" dediğim gibi Yks falan filan. Ama en kısa zamanda editleri düzenleyip yksden sonra paylaşacağım inşallah diyelim ablanıza destek olun tmm(opsiyonel) Resim çizmek gibi el işlerine yatkın olmamın yanı sıra dikiş işleri örgü gibi el işlerinde fevkalade kötüyümdür. Benim için öğrenmeside zordu unuttum zati. Genelde kendi kendime geliştirdiğim ve sevdiğim el işlerinde daha başarılıyım☝🏻 Müzik/sanatçı: obaaa şimdi bak buraya geldik zor çıkarız. Uzun yazcam! Öncelikle genelde kpop içinde kendimi kaybetmişken artık kendimi kpop ile sınırlandırmaktan vazgeçip yeni dünyalara açılmalıyım diyerekten 4-5 yıldır farklı müziklere yöneldim. Müzik türü olarak Alternatif rock tam ben.. Funk, phonk, heavy metal, alternatif ve tabikide hâlâ kpop jpop türleri dinlemekteyim. Pop müzikler pek bana hitap etmese de dinlediğim zamanlar oluyorsi. Sevdiğim sanatçılara gelirsek enn başta ve sırası değişmeyecek olan CHRIS GREY, SUB URBAN VE JAGWAR TWIN diyorum.(bu üçlü çok güçlü) Bunlar ne şarkısı çıkarsalar dinlerim abi öyleli favoriler benim için. Özellikle Sub Urban ve Jagwar Twin in şarkılarda verdiği o garip his beni zevkten titretiyo öyleli güzel. Şimdi bu üçlüden sonra fav kısmıma gelirsek: Alnev The neighbourhood Chase atlantıc BTS Le sserafim Ptasinski Adamlar Kaol Hidra IC3PEAK Sombr Stray Kids Xlov... Dutch Melrose Ashnıkko Bbno$ PERA genel hatları ile listelerimi olusturan sanatçılardır. Tabikide çok daha fazla dinlediğim var merak edenler için Spotify Ektedir👇🏼 Kitap : Kitap konusuna gelirsek favori kitabım ve fena içselleştirdiğim kitap👉🏻 Stefan Zweig Kızıl.. Bunun yanında Dorian Grayın portresi de favorimdir. Ayrıca hayatımın merkezinde Vincent ve Theoya mektupları var. Tabi bunlara ünlenmiş ve çok klişe kitap deyip benim çok kitap bilmediğimi yada bakış açısı gelismemiş biri fln dersiniz belki ama öyle derseniz yanılırsınız🫶🏻 Sadece bunların etki ve konusu bende ayrı. Genelde distopik, melankolik, ters köşeli kitaplar severim. Novella, roman, mektup vs sevdiğim türlerdir. *Kitapları okumadan önce son sayfalarını okuma gibi bi alışkanlığım da var onu çok şey etmeyin ehm... Animasyon film işlerine gelirsek ben çok şey izledimde genelde izlediklerimi unutuyorum. Yinede Hızlı ve Öfkeli fav serim dıyelım Manhwa Manga okuma çabalarındayım. Anime izlemeye çalışıyorum fırsat oldukça vsvs. Fav animemi yazayım oda aradan çıksın şimdi şöle "The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes" Daha ne desem bilemedim.. Evet arkadaslar videom bu kadardı beğenip abone olmayı ve kafanıza takılanları yorumlara yazmayı unutmayın. İyi çalışmalar.
·1 alıntı·
1.648 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
IC3PEAK DEDIN DADY GURURLANDI UFFFF SUPER HARIKA BISISIN SEN
Aether
Gönderi Sahibi
Fineshyt uwuu tamamm sen ıstebyeterki
YKS sağ olsun tüm hobilerin içine ediyor🫂😭 şarkı zevkine bayıldım 💕ne tarz video editler yapıyordun kitap editi gibi mi yoksa başka bir şey mi ben de kitap editi yapıyorum 🤧 Zweig hayranı olarak Kızılı okumama lazım. Dorian Gray'de iyiydi
Aether
Gönderi Sahibi
Yok genel çizimlerim için editler bide belirli fan kitlesi olan şeylere veya kişilere (takipçisi olmasam bile) bi ara yt hesabı faln inşallah diyelim
Aether
Gönderi Sahibi
Bende Zweig fanıyım☝🏻💜
Aether
Gönderi Sahibi
Not: Spotifyı buraya verırsem ana hesabımı bulursunuz o yüzden isteyen olursa dm atsın puahsjajsjakskoaks gizlilik esastır.🫶🏻🥹
Owww abla Hızlı ve öfkeliyi bende çok seviyorum
Dorian gray ve vincent..
Aether
Gönderi Sahibi
🥹🫶🏻
Reklam
Üşenmedin mi
Aether
Gönderi Sahibi
Sence ben üşenirmiyim 😝