Bazı kitaplar vardır, ilk sayfadan itibaren sizi kendi dünyasının içine çeker…
Işıktan Sonra Kıyamet Kayıtları tam olarak böyle bir kitap oldu benim için. Karanlık sırlar, beklenmedik olaylar ve her bölümde artan merak duygusu…
Bazen bir kitabın en güzel yanı, size cevaplar vermesi değil; yeni sorular sordurmasıdır.
Bugün kitaplığımda değil, zihnimde yer eden bir hikâyeyi kapattım.