ceg dinleyen var mı ya
Müzik
·
156 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Güldüğümde, keyiflendiğimde Üzüldüğümde, hüzünlendiğimde", dinliyorum :)
Narthis
Gönderi Sahibi
En sevdiğim şarkısı
Narthis neredeyse tüm şarkıları güzel, hepsi evlatlarım gibi birbirlerinden ayıramıyorum skdjskdkdk
Narthis
Gönderi Sahibi
Emrullah Erdoğan snfkdksjenrn aynen öyle