Narthis
@narthisss
Takip Et
ceg dinleyen var mı ya
Müzik
6 beğeni
·
156 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Emrullah Erdoğan
"Güldüğümde, keyiflendiğimde Üzüldüğümde, hüzünlendiğimde", dinliyorum :)
1
Narthis
Gönderi Sahibi
En sevdiğim şarkısı
1
Emrullah Erdoğan
Narthis
neredeyse tüm şarkıları güzel, hepsi evlatlarım gibi birbirlerinden ayıramıyorum skdjskdkdk
Narthis
Gönderi Sahibi
Emrullah Erdoğan
snfkdksjenrn aynen öyle
Gizle