Sineklerin Tanrısı kitabını okurken zorlanıp yarıda bırakmıştım, kitapçıda remote çalıştığım bir gün bu grafik roman versiyonu gözüme çarptı. Kısa molalarımda bir iki sayfa bakayım derken bir çırpıda bitirdim. Çizimleri çok tatlı, orijinal eserden birebir dialoglar kullanılması daha da güzelleştirmiş.