Yaralarımı ve sonra yarınlarımı.
Yaralarım kabuk tutmuştu.
Ama bir darbe daha almamalıydı.
Baştan başlamaya niyetim yok.
Yarınlarım ise çiçek açsın istiyorum
Huzurla, sağlıkla ve bolca sevgiyle.
Yalansız, samimi ve sonsuz..
Ruhumun yarısını bularak..
Hayat nasıl yaşanılabilir kılınır?
Önce Allah aşkın olmalı,
Allah’ı öyle çok sevmelisin ki
O’ndan başkasını çok sevemezsin.
Çok seversen alır çünkü..
Allah’ın yarattığı o vicdanlı,
Sevmeyi bilene sevdalan mesela
Sevmeye kıyamasın seni
Her zaman duasında ol mesela
Kulağa nasıl geliyor?
Her camiyi birlikte gezmek,
Her durakta ‘aşk’ ile
Gözlerine bakarak yola devam etmek..
Birlikte iyilikleri çoğaltalım,
Nefesin, nefesime huzur olsun,
Birlikte secdeye varalım
Allah’a yalvaralım
Yalvaralım ki bir ömür
Birlikte, aşk ile bakalım birbirimize…
Yok mu sizin böyle hayalleriniz?
Bazılarınızın yok.
Nerden eminim buna?
Dinsiz, imansız insanlar yazıp sohbet etmeye çalışıyor.
Uzak durun.
Allah’a inanmayan, ateistim, deistim vs diyenleriniz varsa usulca beni takipten çıkar mısınız? 🙏
Biz sizinle aynı pencereden bakamayız.
İsteseniz de bu konuma gelemezsiniz.
Allah hidayet versin diyeyim. 🤲