Durdum düşündüm.
Yaralarımı ve sonra yarınlarımı. Yaralarım kabuk tutmuştu. Ama bir darbe daha almamalıydı. Baştan başlamaya niyetim yok. Yarınlarım ise çiçek açsın istiyorum Huzurla, sağlıkla ve bolca sevgiyle. Yalansız, samimi ve sonsuz.. Ruhumun yarısını bularak.. Hayat nasıl yaşanılabilir kılınır? Önce Allah aşkın olmalı, Allah’ı öyle çok sevmelisin ki O’ndan başkasını çok sevemezsin. Çok seversen alır çünkü.. Allah’ın yarattığı o vicdanlı, Sevmeyi bilene sevdalan mesela Sevmeye kıyamasın seni Her zaman duasında ol mesela Kulağa nasıl geliyor? Her camiyi birlikte gezmek, Her durakta ‘aşk’ ile Gözlerine bakarak yola devam etmek.. Birlikte iyilikleri çoğaltalım, Nefesin, nefesime huzur olsun, Birlikte secdeye varalım Allah’a yalvaralım Yalvaralım ki bir ömür Birlikte, aşk ile bakalım birbirimize… Yok mu sizin böyle hayalleriniz? Bazılarınızın yok. Nerden eminim buna? Dinsiz, imansız insanlar yazıp sohbet etmeye çalışıyor. Uzak durun. Allah’a inanmayan, ateistim, deistim vs diyenleriniz varsa usulca beni takipten çıkar mısınız? 🙏 Biz sizinle aynı pencereden bakamayız. İsteseniz de bu konuma gelemezsiniz. Allah hidayet versin diyeyim. 🤲
Duygu ve Düşünce
··1 alıntı·
344 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.