Puan vermedi·536 syf.··
2018 2. kitabı
Beyazıt Akmanın tarzını çok beğeniyorum. Olay kurgusu, anlatma tarzı, akıcılığı gayet güzel. Ağır bir dili yok, bu kitapta böyleydi. Gayet güzel ve keyifli bi kitap olmuş.
Osman - İkinci Kitap: SavaşBeyazıt Akman · Epsilon Yayınları · 2016940 okunma
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.