Kübra Sarı
@kubrasari
Takip Et
Puan vermedi
·
536 syf.
·
Kitabı okudu
·
2018 2. kitabı
Beyazıt Akmanın tarzını çok beğeniyorum. Olay kurgusu, anlatma tarzı, akıcılığı gayet güzel. Ağır bir dili yok, bu kitapta böyleydi. Gayet güzel ve keyifli bi kitap olmuş.
Osman - İkinci Kitap: Savaş
Beyazıt Akman · Epsilon Yayınları · 2016
940 okunma
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap