Bir seriye başlayınca meraktan bütün karakterleri okumak isterim. Bu seride de öyle oldu, çoğunu okudum. Yazarın sayfa sayısını az tutması ve akıcı yazımını çok beğeniyorum. Saatler içinde hemen bitiveriyor insanı sıkmadan. Sergei ve Angelina. Adam her kitapta olduğu gibi sorunlu ve kadında onu iyileştirici güçte. Kitaptaki kısa olmaları dışında sevdiğim diğer kısımda erkeklerin kadınları hayatlarının merkezi haline getirecek kadar değer vermesi.