ibrahimce
@_ibrahimce_ · 1ha
Takip Et
"Dışı tenha insanın, içi mahşer."
Şöyle bir evde 2 gün kalmak istiyorum.Tenha ile mahşer arasında gidip gelmek ve gene o hakikat olan Allah'ı anmak istiyorum.
20 beğeni
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap