"Dışı tenha insanın,  içi mahşer."
Şöyle bir evde 2 gün kalmak istiyorum.Tenha ile mahşer arasında gidip gelmek ve gene o hakikat olan Allah'ı anmak istiyorum.
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.