·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Haziran 2026 00:00 hikayesi tatliydi, sadece dani ve alec'in hisleri ve iliskisi bana cok gecmedi. yillar once iletisimsizlikten birbirlerini yanlis anlamalari, buyuk bi mevzu gibiydi yani oyle yansittilar. bi yuzlesme ve daha uzun bi konusma beklemistim ama olmadi, iki cift laf edip gecildi. oysaki ana konu buydu yani
birbirleriyle vakit de gecirmedi bunlar yani cikip da bi yemek yemediler veya oturup da adam akilli konusmadilar. unide bunlar ayrilir benden soylemesi