·617 syf.····Okunma: 09 Haziran 2026 00:00 Muhteşem bir devam kitabıydı. Direk böyle giriş yapmak istiyorum. Evren genişlemeye devam ederken karakterlerimiz ve kehanet hakkında yeni şeyler öğrendik ki her bir detay çok iyi düşünülmüştü. Bunun yanında kitap içinde işlenen found family kısmı o kadar güzeldi ki... Ailemi çok seviyorum... Romantizm kısmıları da ilk kitaba göre gerçekten güzel gelişmişti. Sonu ise ilk kitaptan daha da manyaktı. Cidden hiçbir şekilde olayların buraya evrileceğini düşünmemiştim. Hemen yeni kitaba ihtiyacım var!!!