Başrolleri bu kadar green forest olup diğer tüm karakterlerin bi yerde illa gıcık nalet olduğu başka bi kitap daha okumamıştım hele Ezgi elime geçse saçını başını yolarım. 480 sayfa bu kitap ve konu için çok çok uzun geldi bana 350de bitebilirdi bence sürekli bi kaos olduğu için mutlu anları bile o kaosların içinde kaybettim. Erkek baş karakter 10/10 biri olmasa muhtemelen yarım bırakırdım.