·348 syf.····Okunma: 13 Haziran 2026 21:22 Başından sonuna kadar ilişkiler ve günlük konuşmalar ile dolu bir kitap. Ne gerilim var ne de gizem var. Aynı konuşmalar dönüp dolaşıp kitap boyunca tekrar ediyor. Hiçbir olay olmuyor. Yani kitabın konusuna bakınca daha çok gerilim ve rahatsız edici his beklerdim ama sıfır gerilim sıfır rahatsız edicilik var. Mesela kayınvalidenin daha çok rahatsız edici hareketlerini görmek isterdim ama sıfır. Finali birçok kişi ters köşe demiş ama ters köşe falan yoktu.