Kitap gayet akıcı ve güzel bir şekilde ilerliyor elinize alıp bir bölüm daha sonra bırakacağım deyip bırakamayacağınız türden bir kitap fakat ters köşelerin hiç biri benim için ters köşe olmadı kitabı okurken neler olacağını bilerek okudum tavsiye eder miyim tek gecelik eğlenceli bir film gibi okunabilir