“Bana iyi geliyorsun” diyen herkes tedavisi bitince taburcu oluyor aklınızda bulunsun
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
2.705 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Uwwww dimii
19.03
Gönderi Sahibi
Di di
Ne diyek bana kötü geliyorsun mu diyek laa. Yalan mi diyek başkaann sen söyle kdnfnmdkdkdk
19.03
Gönderi Sahibi
Amin amin sşsşeşşdsşşs