19.03
@Kradg27
Takip Et
“Bana iyi geliyorsun” diyen herkes tedavisi bitince taburcu oluyor aklınızda bulunsun
98 beğeni
·
3 paylaşım
·
1 alıntı
·
1 +1'leme
·
2.705 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Prenses 27
Uwwww dimii
2
19.03
Gönderi Sahibi
Di di
1
2 yanıtı göster
Gizle
Helin
Ne diyek bana kötü geliyorsun mu diyek laa. Yalan mi diyek başkaann sen söyle kdnfnmdkdkdk
Önceki 14 yanıtı göster
19.03
Gönderi Sahibi
Amin amin sşsşeşşdsşşs
1
1 yanıtı göster
Gizle