Yazarın Semerkand 'dan sonra okuduğum ikinci kitabı. O kitabı okuduğumda ne hissettiysem yine aynılarını hissediyorum.
Yazarın dili, kurgusu, anlatım biçimi insanı o kadar içine alıyor ki kitabı bırakmak istemiyorsunuz. Baştan sonra hikayenin içinde gibi hissettim. Kesinlikle okunmalı