iyiyim...
Duygu ve Düşünce
·1 alıntı·
244 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Papatya
Gönderi Sahibi
O zaman bizi anlayanlara denk gelsin yolumuz...
Amin Anlayana ve kendimizi anlatabildiklerimize, anlamakn isteyenlere
Maalesef acı ama gerçek 💔🥺