·200 syf.····Okunma: 19 Mayıs 2026 22:55 bayıldığım bir kitap daha...
eşsiz bir hikayesi var, etkisi hala devam ediyor.
kitap dört hikayeden oluşuyor, pek uzun değil tam kararında.
dört hikayede de mekan aynı, kafe. yüz yıllık, serin ve kendine has dizaynı olan bir kafe. duvarındaki saat, kahveleri ve bir sandalye ise hikayeleri oluşturuyor.
Bu sandalyeye oturup kahveni içince zamanda yolculuk yapıyorsun.
Yer yer duygulandırdı. Geçmişi sorgulattığı ve pişmanlıkları göz önüne serdiği için gerçekten etkileyiciydi. Bana göre etkileyici yanı bu yani. Bu yılın favori kitaplarından olduğunu söyleyebilirim, çok sevdim.
DING-DONG
Peki siz geçmişe gitseniz kiminle buluşmak isterdiniz??