Hekimoğlu İsmail'i çok severim.Rahmetli babamın kitaplığında bulup okumuştum küçükken. Babamın vefatından sonra tekrar okudum. İki okumamda da farklı yaşlarda çok etkilendim. Ölümün bir son değil, aslında bir başlangıç olduğunu; bilimsel yollarla anlatıyor. Ahiretin varlığını somut delillerle ispat ediyor. İnce bir kitap olmasına rağmen içinde hazineler saklı.