·362 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2026 21:03 İlk defa Philip k Dick den bir kitap okudum kitabın konusuna baktığımda kitabı okuma şehvetim çok artmıştı. Almanya ve Japonya nın ikinci dünya savaşını kazandığı paralel bir evrende geçiyordu kitabın konusu, savaş bittiğinde dünyada neler değişti yahudiler nerelere kaçtı tarzı bir şey okumayı beklerken yüksek şato da yaşayan etrafı teller ile çevrili bir yerde kendini koruduğunu ifade eden gerçekte müstakil bir evde oturan çekirge kitabını yazan yazarın ziyaret edilmesi ile son buldu kitap beklenti dışı ne yazıkki