6/10
·536 syf.··
2026 13. kitabı
OKUDUM,BİTTİ.. Şükür bitti Kitap kötü değildi ama o nasıl ağdalı bir anlatımdı.Sabretmek için savaş verdim adeta. Araya başka kitaplar bile aldım , o kadar yani Sonu da hiç öyle Woww olmadı ..Okunabilir mi ?Evet..Şart mı ?Hayır..
Aynı Ağacın GölgesindeLiane Moriarty · Olimpos Yayınları · 20255 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.