Tuğbaa
@justsmilee · 6s
Takip Et
6/10
·
536 syf.
·
Kitabı okudu
·
2026 13. kitabı
OKUDUM,BİTTİ.. Şükür bitti Kitap kötü değildi ama o nasıl ağdalı bir anlatımdı.Sabretmek için savaş verdim adeta. Araya başka kitaplar bile aldım , o kadar yani Sonu da hiç öyle Woww olmadı ..Okunabilir mi ?Evet..Şart mı ?Hayır..
Aynı Ağacın Gölgesinde
Liane Moriarty · Olimpos Yayınları · 2025
5 okunma
10 beğeni
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap