·129 syf.····Okunma: 21 Haziran 2026 11:59 Bu Hikaye Senden Uzun Osman kısa ama etkisi uzun sürecek kitaplardan biri oldu benim için.
Sabah başlayıp bir saatte bitirdim ama okurken kendimi hikayenin içinde, o ayrılığın ve yarım kalmış duyguların tam ortasında hissettim. Akıcı dili sayesinde sayfalar su gibi aktı, karakterlerin hisleri ise oldukça gerçekti.
Bazı kitaplar yüzlerce sayfada anlatamadığını birkaç sayfada hissettirir ya, bu kitap da benim için tam olarak öyleydi.
Kısa sürede biten ama duygusu uzun süre kalan bir okuma oldu.
Keyifli Okumalar Dilerim.
Siz okudunuz mu? Bu hikâyede en çok hangi duygu size geçti?