Damiani seviyorum o tipki küçük erkek kardeşim gbi ve onun sevgiye ihtiyacı oldugunu düşünüyorum keske ona sarilabilseydim ARTI OLARAK bruceú çok problematik birisi olarak buluyorum allahta onun belasını versin yani burada fazla bahsetmiyor ama yine eklemek istiyorum dick barbaradan ayrılmalı ve dicki bo odaya kapatmalılar bu adam çok azgin yani amk