Yazmak güzel şey, yazmak şifa gibi bir şey. Yazmak içten gelen bir tür sancı. Gelince içini gıdıklar durur, harfler yaramaz çocuk gibi beyninde oradan oraya zıplar. O an kağıda döktün döktün, dökemedin bir daha ara ki bulasın. Gece olur daha çok bunlar. En karanlık vakitte, kağıt kaleme en uzak olduğun saatte. Ne çok cümle kayboldu böyle kağıda akmadı diye. Yazmak güzel şey, yazmak şifa gibi bir şey. Geldi yine bizim yazma mevsimi. Vakti dolunca silinip gidecek iletilerde boy göstersin bakalım şimdilik. 🌿
1000Kitap
·1 alıntı·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.