Aşırı zekice yazılmış kitaplardan birisi.Çoğu olay hiç bir okurun aklına gelmeyeceği türden ve aralarda yapılan ters köşeler felan aşırı sarıyor.Rsden çıkmanız için okumanız önerilebilir.Arada karakterlerin okurları ağlattığı kısımları saymazsak aşırı mukemmel bir kitap ayrıca o kısımlarda zatem kitabın tadı tuzuuu.Okuyun,okutun,tekrar okuyun,tekrar okutturun.Kitabın sonunda üzüldüğün tek şey kadem oldu,harcanmış bi karakter.