Şahsen hiç sarmadı kitap beni fantastik okurları sevebilir ama sevemedim.Ayrıca fazla abartıldığını düşünüyorum (öznell),ama dediğim gibi fantastik okurları sevebilir ve eğer onların gözünden bakarsak güzel bir kurgu.Adora yağmurun kitaplarında en çok bu seri abartılıyor ama benim fikrimce Zirve Ötesi daha güzel ve daha çok abartılması gereken bir kurgu.