Finaline her ne kadar üzülsem dahi bence hak ettikleri bir kurguydu,en azından kavuştular.Aşırı üzüldüğüm şeylerden birincisi melihin eylülün mezarına çiçek götürürken ölmesiydi..
Eğer kötü son kaldırabilirseniz önerilir.
Kar TanesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20216,5bin okunma