“Tuhaftır, hiç bunun gibi soğuk, bulutlu, kurşuni günlerde azmazdı depresyonum. Sanki doğa benimle uyum içindeymiş, ruhumu yansıtıyormuş gibi gelirdi. Güneş açıp da çocuklar oyun oynamak için sokaklara çıktıklannda, ne kadar güzel bir gün diye herkes umutlandığında ben kendimi çok kötü hissederdim; benim bir türlükatılamadığım bir coşkunluk gösterisini haksızlık olarak düşünürdüm.”
·1 alıntı·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.