·824 syf.····Okunma: 22 Haziran 2026 08:15 Her yerde o kadar duydum ki okumak için sabırsızlandım çünkü okurken ağlıyorlarmış ama kitabı bitirme en güzel kısımlarına gelmek çok zor oldu. Çünkü yazar başta o kadar boğucu bir anlatımla başlıyor ki yarısına gelenene kadar dişini sıkman gerekiyor ya da hiç bir işin olmamalı ki bitirebilesiniz o kısımları benim olmadı sınav dönemlerim hayatımın en yoğun dönemlerine geldi başlangıç kısmı sonrasında geziye çıkınca bitirme mecburiyeti hissettiğim için kitapları o yüzden zorlayarak okumaya çalıştım ama sonrasında öyle bir sardı ve ağlattı ki uzun, yorucu okuma dönemini bana unutturdu. Kitabın sadece başları çok yorucu onun dışında çok güzeldi. Hayatta ne kadar acı şeyler yaşasak da başarının ve mutluluğun bizi bir gün bulacağının bir kanıtı bu kitap.