Yoklama alıyorum ;))
Elbette seviyorum kendimi. Kaç kişi kaldık şurada? Umutta inatçı, sevdalı ve vefalı... Birhan Eroğlu
··
268 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.