7/10
·312 syf.··
2026 109. kitabı
kitap hakkında bilgi edinip kurgusunu öğrendiğim anda oldukça ilgi mi çekmişti ve hemen bir kaç sene önce kitapla aynı adı taşıyan diziyi izlemiştim. kitabı yeni bitirdim ilk olarak okuyucuyu sıkmayan bir kitap olduğunu belirtmeliyim. Yazar, 2. Dünya Savaşını ters bir şekilde kurgulayarak yazmıştır yani kazananla kaybedenin yerini değiştirmiştir. Almanya (Naziler) ve Japonya gerçekten savaşı kazansalardı acaba nasıl bir dünya şekillenirdi şurası kesin ki Naziler ABD'nin yerini almış olacaktı peki o zaman dünya nasıl bir yer olurdu daha mı iyi daha mı kötü? Dizi ile kitabı karşılaştıracak olursak ben diziyi tercih ederim.
Yüksek Şato'daki AdamPhilip K. Dick · İthaki Yayınları · 20251,239 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.