·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2026 10:57 Eser ilk başlarda biraz ağır geldi bana ama mektuplar arttıkça hikayenin içine girdikçe keyfim yerine geldi.
Kitap mini bir Kıbrıs tanıtım kitapçığı mı, bir açıdan evet, çünkü roman bittiğinde Kıbrıs ve Kıbrıs Türkleri hakkında birşeyler söyliyecek duruma geldim.
Kitap enteresan ve kişiyi heyecan içinde bırakan bir hikayeye mi sahip? Evet, olaylar ilerledikçe kendimde bir müfettiş Kolombo veya Gadget havası oluşmadı değil. Konuyu çözmek,ilişkileri netleştirmek,bilinmeyenleri bulmak bir çocuk heyecanı yaşattı bana.
Kişiler arası hikaye örgüsü,zaman,mekan benim için her yönden geçerli notu aldı.
Kitabın sürpriz sonlu olması da ayrı bir heyecan kattı romana.
Kısacası ilk başlarda hemen pes etmiyecekseniz,enfes bir roman sizi bekliyor.
Yazarın ellerine,kalemine sağlık.