10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2026 32. kitabı
Herkese selamlar canlarım yeni bir kitabın incelemesiyle karşınızdayım yüzümde tatli bir gülümsemeyle okudum kitabı mercanın güvensizliği emin olamayışı ipeke yetip yetemeyeceğini düşünürken bunları ömerle yavaş yavaş aşması kitaptaki her bir detay çok güzeldi tek tek anlatırdım ama okuyunca daha güzel.. omerin kibarlığı içtenliği mercana sevgisi çok nahif ve değerliydi bayıldım okurken yazar o sevgiyi öyle güzel veriyor ki okurken kendiniz yaşamış gibi oluyorsunuz.. bir de filistine değinilmesi de güzel bir durumdu bu konuda tebrik ediyorum Genel olarak çok güzeldi okuyun canlarım Opuldunuz Sağlıkla kalın Kitapla kalın.. Xoxo
Kırık DesenlerBetül Güçlü · Ren Kitap · 2025238 okunma
·
26 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
merry
Gönderi Sahibi
Not sadece kapak daha guzel olabilirdi bı onu begenemedım