Kitap gerçekten o kadar dokunaklı ve insanı hüzünlendiren bir havaya sahipti ki, bunun filmini tekrar izleyeceğim için okudum. Eski olduğu için ağır bir dili olur sanıyordum ama yok savaşı tüm çıplaklığıyla anlatıyor. Yazar batı cephesi gazisi ve savaşı bizzat yaşamış biri. Olan olaylar tam en gerçek. Kitap basıldıktan bir süre sonra Nazi'ler tarafından ' Almanları korkak gösteriyor ' bahanesiyle yakılmış ve yasaklamış. Allah için savaştan korkmayan var mıdır tabi ki de korkak gösterecek. Ricamdır lütfen bu kitabı Türk'e savaş düğündür diyen kitleye okutun