5/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2026 17. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 11:53
Kitabı hiç sevmedim. O kadar sıkıcı geldi ki. Okuyosun ama okuduğun herşey çok tanıdık. Sanki bir kaç kitabın karıştırılmış hali gibi olmuş. Karakterlerin hepsi de çok çocuksu geldi. Ve kitapların çok okunması için sürekli cinsellik katılması ve abartılması benim hoşuma gitmiyor. Herşey yerinde ve dozunda güzel. Uzatılmak için sürekli aynı replik ve konu etrafında dönülmesi, heyecan katılmaya çalışılması ama olamaması, çocuksu karakterler benim için eksi yönler.
Sevgiyi BuluncaGabrielle Sands · Artemis Yayınları · 2025221 okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.