·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2026 11:53 Kitabı hiç sevmedim. O kadar sıkıcı geldi ki. Okuyosun ama okuduğun herşey çok tanıdık. Sanki bir kaç kitabın karıştırılmış hali gibi olmuş. Karakterlerin hepsi de çok çocuksu geldi. Ve kitapların çok okunması için sürekli cinsellik katılması ve abartılması benim hoşuma gitmiyor. Herşey yerinde ve dozunda güzel. Uzatılmak için sürekli aynı replik ve konu etrafında dönülmesi, heyecan katılmaya çalışılması ama olamaması, çocuksu karakterler benim için eksi yönler.