Okuma grubumuzla başladığım bir kitaptı.
Peygamber Efendimiz ص hanımlarını anlatıyor. Mübarek annelerimiz için daha net bilgiler olmalıydı diye düşünüyorum.Beni pek doyurduğunu söyleyemem. Sanki birşeyler eksik kalmış gibi kitapta.
En sevdiğim kısım ise annemizin hayatı anlatıldıktan sonra ibret alınabilecek sonuçlar.
Okunabilir bir kitap mı evet ama annelerimizin hayatını detaylı öğrenmek isteyen için yetersiz kalır.