Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· Keşke daha çok kitabı olsa da okusam. Onun kitaplarını okurken sanki kendi hislerimi okuyormuşum gibi hissettiriyor.Türkçe'ye çevirilmeyen kitabı var mı bilmiyorum ama bu yazarı bir daha okuyamayacak olmak beni üzüyor :(