Selam, ikinci karanlık kitaplık kitabımdı. İlkini çok sevmemiştim bu kitaba da biraz önyargılıydım. Kitabı akşam saatlerinde okuma fırsatı bulduğum için biraz da kitabın havasından sanırım sürekli okurken uyuyakaldım bir dönem kitaptan uzaklaştım durum böyle oluncada ama sonra devam ettim ve bitti. Böyle anlattığıma da bakmayım zaten incecik bir kitap. Kitabın ikinci yarısı beni aldı götürdü aldı götürdü. Çok iyiydi beklenmedik ama güzeldi. İlk yarışımda bazı şeyler var bir sorun var zaten bekliyorsunuz ama ikinci kısımda olaylarrr olaylar. Ben sevdim farklı bir deneyimdi. Kitabın kapağının biraz kuranın kısmetini kapattığını da düşünüyorum. Tamam karanlık kitaplıkta çok gerici bu nedir. Neyse bence güzeldi. Sizlere de kesinlikle öneririm .